Google

środa, 10 października 2007

A w Łęcznej jednak można!


Od kilku lat trwa w Radzyniu dyskusja co zrobić z dworcem autobusowym. Podstawowym argumentem który odwleka decyzję, jest brak funduszy na jego modernizację czy też budowę w nowym miejscu. Kilka miesięcy temu wspominałemże ten temat mozna rozwiązać całkowicie za darmo, za darmo z punktu widzenia funduszy miejskich. Czytam właśnie dzisiejszy Dziennik Wschodni i dowiaduję się, że moja koncepcja znalazła zastosowanie w Łęcznej. Na pewno jest to przypadek, ale jestem szczęśliwy, że nie tylko ja mam podobne pomysły. Widać, że w Łęcznej potrafią myśleć, a nie tylko bezradnie rozłożyć ręce w geście - nie mam! Nasi sowicie opłacani urzędnicy i radni z naszych podatków, nie mają pojęcia że można coś inaczej, że kapitał prywatny też może i można go wykorzystać. Nie tylko w postaci upierdliwie wysokich podatków od nieruchomości, ale też współpracując z tym przedsiębiorcą.

Brak komentarzy: